piątek, 24 lutego 2017

Jace vs Thor

Thor: Jestem blondynem
Jace: Ja też.
Thor: Jestem atrakcyjny.
Jace: Jestem oszałamiająco atrakcyjny.
Thor: Mam młot.
Jace: Mam seraficki miecz.
Thor: Jestem bogiem.
Jace: Miło cię poznać. Jestem aniołem.
Thor: Mam skomplikowaną sytuację rodzinną.
Jace: Ta... Ja też.
Thor: Mam przyjaciół, którzy są dla mnie bardziej jak rodzeństwo.
Alec: kim jest ten dziwak?
Jace: To miło... Poznaj mojego parabatai Aleca i jego siostrę Izzy... Jesteśmy jak rodzina.
Thor: Mam inteligentną dziewczynę.
Jace: Clary jest inteligentna.
Thor: Nasz świat nie jest dostępny dla zwykłych ludzi.
Jace: My tych "zwykłych ludzi" nazywamy Przyziemnymi.
Thor: Mamy portale.
Magnus: Nudzi mnie ten głupi blondyn.
Jace: Widzisz?
Thor: Jak śmiesz mnie tak nazywać... Mam przyrodniego brata. Bądź ostrożny. Jest bardzo zły.
Sebastian: Zły?

Kto wygrał? Wg mnie Jace. A jakie jest wasze zdanie?

2 komentarze: