niedziela, 7 maja 2017

Kiedy film o Tessie i Willu złamał ci serce

Znalazłam dzisiaj przez przypadek film na yt dotyczący Willa i Tessy. Musze powiedzieć, że już dawno żaden nie złamał mi serca tak jak ten. Jest przepiękny.
Ale polecam przeczytać to, co autorka napisała pod filmikiem, żeby upewnić się, czy dobrze zrozumieliście sceny przedstawione.
Coś przepięknego. Znowu płaczę. A wczoraj nie umiałam się pozbierać pod skończeniu czytania "Opowieści z Akademii Nocnych Łowców".

https://www.youtube.com/watch?v=Uu3rM1jvXKY

3 komentarze:

  1. Boże, za każdym razem kiedy myślę że,mogę czytać Diabelskie Maszyny lub po prostu myśleć o śmierci Willa, samotności Jema i tęsknocie Tessy bez płaczu, coś udowadnia mi, że nigdy się z tego nie wyleczę. Ta historia zawsze będzie mnie wzruszać, kocham ją, a ten filmik złamał mi serce ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już przestałam się łudzić, że mogę o tych wszystkich rzeczach czytać czy nawet myśleć bez płaczu. Wiem, że nie dam rady :(

      Usuń
    2. Ale trzeba Cassandrze przyznać, że umie łamać nam serca swoimi słowami

      Usuń