poniedziałek, 1 maja 2017

Małe ogłoszenia

1. Mam nadzieję, że opublikowane w kwietniu opowiadanie (a raczej jego kolejna część) Wam się podobało.
2.Przygotowuję się do zbliżającej się nieubłaganie rocznicy - 19 czerwiec = zaczynam pisać nowe opowiadanie (pewnie będę strasznie płakać podczas tworzenia go)
3. Mam pełno nowych pomysłów na opowiadania - także z perspektywy innych postaci, z których punktu widzenia wcześniej nie pisałam, np. Jace'a.
4. Jeśli chcecie poczytać stworzone przeze mnie opowiadania o DA i DM jeszcze w innym miejscu to zapraszam na swój profil na Wattpadzie - CamillaHerondale1899
5. A jeśli chcecie poczytać moje opowiadania (niemal książki) niezwiązane z tematyką powieści Cassandry Clare, ale by po prostu zobaczyć jak piszę to zapraszam także na Wattpada na profil Camilla Fray
6. 4858 - tyle wynosi nowy rekord wyświetleń (ustanowiony w kwietniu). Nawet nie wiecie jak jestem zaskoczona i z Was dumna. Zwłaszcza, że w kwietniu opublikowałam tylko 1 post (przepraszam za to). Sprawiliście, że się wzruszyłam.

2 komentarze:

  1. 19 czerwca... Czuję, że powinnam znać tą datę. Chwila... przecież Will umarł w czerwcu. Czy to rocznica śmierci Willa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to rocznica śmierci Willa. W tym roku okrągła, bo 80 😭

      Usuń