poniedziałek, 1 maja 2017

Zapowiedzi Shadowhunters 2B

Jeśli ktoś ogląda serial (ja nie), to mam dla Was oficjalne zapowiedzi sezonu 2B

https://www.youtube.com/watch?v=EXqLJ-urwko
Czy w końcu między Jace'em a Clary zaiskrzy od nowa? (0:20)?
Dlaczego Sebastian nie ma czarnych włosów? Pewnie od razu pokażą go jako syna Valentine'a lub jego pomocnika. Kolejna rzecz została zepsuta :(

https://www.youtube.com/watch?v=mYK816HjP3Y

https://www.youtube.com/watch?v=V__KP_gtH1w
Przepraszam, ale czy w 0:05 widzicie to samo co ja? Czy Simon i Clary serio...?! Czy twórcy serialu chcą zniszczyć dosłownie wszystko?! Jak dobrze, że nie oglądam tych odcinków, bo tylko bym sobie nerwy zszargała.


Zwiastuny utrwaliły mnie w przekonaniu, że
1. Nie ma sensu oglądać serialu.
2. Film był 100000000000000 razu lepszy.
3. Podziwiam ludzi, którzy oglądają ten serial i im się podoba. Jak Wy to robicie?

4 komentarze:

  1. Ratunku... Nie mogą zniszczyć Sebastiana. Ja nie chcę. Oglądam tylko niektóre odcinki z drugiego sezonu, ale to z ciekawości. No i trzeba przyznać, że Matthew Daddario to ciacho

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Matthew to ciacho 😍
      Oni już większość zniszczyli, więc nie zdziwię się, jeśli Sebastiana też zniszczą

      Usuń
  2. Pokazanie Sebastiana w czarnych włosach byłoby bez sensu, o czym byś wiedziała, gdybyś oglądała serial. A Ty powinnaś podziwiać osoby szanujące czyjeś zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu bardziej pisałam różnice do książki
      I napisałam, że podziwiam osoby, którym podoba się ten serial.
      I szanuję każde zdanie. Dlatego wstawiam te zapowiedzi i informacje o tym serialu, mimo że mi się on nie podoba. Gdybym nie szanowala, to bym w ogóle na te serial nie zwracała uwagi i miała gdzieś, że może ktoś inny chce dowiedzieć się jakiś informacji. A tak nie jest.

      Usuń