niedziela, 19 października 2014

"Dary Anioła" jako serial oraz Simon=Nocny Łowca

Słyszeliście o tym, że ma powstać serial na podstawie "Darów Anioła"? Zdjęcia maja zacząć się w marcu, serial ma być od Miasta Kości. Chcą także wybrać nową obsadę. Wytwórnia napisała, że chcą pokazać rozmowy i wątki, które zostały pominięte w filmie oraz nie chcą zmieniać fabuły tak jak to zrobiono w filmie.
Nareszcie przyznali, że błędem była zmiana fabuły. Dla mnie nie trzeba zmieniać całej obsady, tylko kilka osób. Jedną z nich powinien być Jace. W ogóle tak sobie go nie wyobrażałam. Po pierwsze filmowy Jace miał niebieskie oczy, a w książce jest, że ma je złote. No i ogólnie jego twarz, budowa ciała; całokształt mi nie pasuje. Moja koleżanka, że on tą posturą na Jema  by się nadał. Nie chcę tutaj tym denerwować.  Wiem, że możecie myśleć inaczej.
Uważam, że Isabelle powinna mieć czarne włosy i ciemne oczy.
Magnus jest po prostu genialny!:)

Słyszeliście, że Simon ma zacząć szkolić się na Nocnego Łowcę w Akademii w Idrisie? Pytam, bo ja jeszcze nie czytałam MNO, czekam na polską okładkę, więc jeśli było to wspomniane w tej książce o już wiecie dlaczego o ty pytam. Jest mi tylko przykro, że Clary  i Simon nie będą się tak często widywać.


Przepraszam, że nie wstawiam żadnych nowych opowiadań, ale po prostu nie mam czasu się za nie wziąć. Mam nadzieję, że wytrzymacie. W przyszły weekend postaram się zacząć pisać kolejne części. :)

2 komentarze:

  1. co do Simona, nie jest to w pełni prawda :/ mogę tylko zdradzić, że koniec cię zaskoczy i z pewnością zdezorientuje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniec MNO złamał mi serce i serio, nie myślałam, że tak będzie. Za to cieszy mnie myśl, że *SPOILER* Clary i Simon zostaną parabatai *U*
    ~Shadow

    OdpowiedzUsuń