środa, 15 października 2014

"Tęsknota za domem" - informacja ;)

   Wczoraj podczas akademii na Dzień Edukacji Narodowej miało miejsce ważne dla mnie wydarzenie. Odbyło się ogłoszenie wyników Szkolnego Festiwalu Talentów, w którym po namowach pań i koleżanek wzięłam udział. Podczas eliminacji przeczytałam na nim skróconą wersję "Tęsknoty za domem" - mojego wiersza, który możecie przeczytać na tym blogu ;)
   No i wczoraj poproszono mnie bym zaprezentowała mój wiersz. I tak stanęłam przed całą szkołą na nogach z galarety i z drżącymi rękoma. Ale powiedziałam. Uff. To było straszne, myślałam, że zwymiotuję. Takie pierwsze wystąpienie publiczne.
   Musiałam się wygadać, więc oznajmiłam to Wam. Dzięki za wysłuchanie. Piszcie w komentarzach to co myślicie po moim zwierzeniu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz