piątek, 10 października 2014

TDA snippet

Mam tutaj dla Was snip pochodzący z TDA. Oto on:

"- Emma...
- Dzwonię - Emma rzuciła się po swój telefon.
- Nie - Julian powiedział to wystarczająco mocno, by ją powstrzymać - Wiesz, że nie możemy nikomu powiedzieć. O Marku...
- Nie będziesz się wykrwawiać na śmierć w samochodzie dla Marka!
- Nie - powiedział, patrząc na nią. Jego oczy były niesamowicie zielono - niebieskie, jedyny jasny odcień w ciemnym wnętrzu samochodu - Ty mnie uleczysz."


Jestem bardzo ciekawa jakie niespodzianki ma tym razem dla nas Cassie. Wyznam Wam, że na początku nie chciałam czytać TDA. To znaczy chciałam, ale najpierw chciałam przeczytać TLH, a dopiero później TDA. Jednak teraz czytam coraz więcej fragmentów tej serii i już przestało mi przeszkadzać, że to TDA wyjdą pierwsze. A Wy jakie macie odczucia w związku z nadchodzącą serią? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz