czwartek, 27 października 2016

EpikBox Shadowhunter Academy

Nawet nie wiecie jaka jestem podekscytowana!!! Piskom nie było końca, gdy to zobaczyłam ;)

Może na początku wytłumaczę o co chodzi w Epikboxie. Dokładne informacje możecie dostać w linku poniżej, ale ja napiszę ogólnie: jest to paczka, w której tak naprawdę nie wiemy co może się znaleźć. Wiadomo, że są tam od 3 do 5 gadżetów książkowych oraz pewna powieść z gatunku Young Adult.
http://epikbox.pl/jak-to-dziala/

Tym razem powstał specjalny box Shadohunter Academy, który można już zamawiać, ale jego wysyłanie rozpocznie się 25 listopada. Znajdzie się w nim 5 gadżetów związanych z twórczością Cassandry Clare oraz jedna jej powieść. Ja osobiście mam wszystkie jej książki, więc mam nadzieję, że w środku będą Opowieści z Akademii (mam nadzieję, że tytuł Epikboxa to nie zmyłka), a dodatkowo w listopadzie w Polsce "Opowieści mają zostać wydane. Więc błagam niech to będą "Opowieści". Błagam na kolanach.

Oto link do miejsca, gdzie można zamawiać:
http://epikbox.pl/produkt/epikbox-shadowhunter-academy/

Jak myślicie: zamawiać, czy nie? Bo mnie bardzo kusi, żeby dostać taki specjalny Epikbox.

EDIT: Właśnie przeczytałam, że nasze kochane wydawnictwo MAG stwierdziło, że zmienia swoje początkowe plany i "Opowieści" wyda dopiero w styczniu, a nie w listopadzie tak jak planowało na początku :'( I co ja mam teraz robić? (płaczę cicho w kącie)

EDIT 2: Okazało się, że jednak w boxie nie będzie książki, a same gadżety. Może rzeczywiście planowali do środka dać "Opowieści...", ale po zmianach Wydawnictwa Mag nie mogli już tego zrobić.

2 komentarze: