czwartek, 13 października 2016

Trening Nocnych Łowców

Przedstawiam Wam "Trening Nocnych Łowców", czyli pewnego rodzaju zabawę wymyśloną przez Next Chapter. Pod spodem jest link do filmu, gdzie wszystko jest dokładnie wytłumaczone, więc zapraszam do zapoznania się z nim (lepiej zrozumiecie sens)
https://www.youtube.com/watch?v=EtHdIB-cohY

Ogólnie chodzi o to, że na stronie wydarzenia na fb codziennie dodawane jest inne pytanie i trzeba na nie odpowiedzieć.
Zabawa zaczęła się bodajże cztery dni temu, więc dodam już trzy pytania (tyle zostało opublikowanych) odpowiem na nie, a wy w komentarzach sami odpowiadajcie.
Codziennie będę aktualizować wydarzenie (albo starać się codziennie), dodawać nowe pytania i moje odpowiedzi na nie

Miłej zabawy.
Serio można użyć wyobraźni ;)

Pytanie numer 1 
W którym Instytucie chciałbyś zamieszkać Nocny Łowco? W Nowym Jorku? Los Angeles? Londynie? Czy może w grę wchodzi jeszcze inny?

Myślę, że chciałabym zamieszkać w Instytucie w Cardiff (gdyby tylko Nocni Łowcy mogli decydować do jakiego miejsca będą wysłani...), ponieważ Cardiff jest stolicą Walii, a ja kocham Walię. Tam jest tak pięknie, a do tego nie jest to wielkie miasto, więc za oknami nie byłoby słychać wielkiego gwaru. Mieszkańcy posługują się walijskim i angielskim (ten brytyjski akcent), nie jest daleko od Londynu, czyli najważniejszego Instytutu na Wyspach Brytyjskich, ale jest też blisko tych majestatycznych gór północnej Walii. Tylko tam pojechać i zamieszkać (wiecie, że Cassie powiedziała, że w Polsce też jest Instytut?)

Pytanie numer 2 
Kto cię uczył walczyć? Uruchomcie wyobraźnię! Może to być każdy Nocny Łowca z książek Cassie. Koniecznie uzasadnijcie swój wybór!

Walki uczył mnie Will, co było dość zabawne, ponieważ często się kłóciliśmy, a każdy trening był małą bitwą, więc potrafiliśmy rozwalić kilka rzeczy.
Jednak Gabriel uczył mnie strzelać z łuku, co bardzo denerwowało Willa (nie, nie wybrałam Gabriela, by wkurzyć Willa; oczywiście, że nie). Często sprzeczali się o metody nauczania, bo najczęściej jeden przychodził na zajęcia drugiego. Ale było zabawnie.

Pytanie numer 3 
Masz parabatai Nocny Łowco? Jak tak, to koniecznie opowiedz jak/gdzie się poznaliście. jak nie, to może tutaj znajdziesz? 

Mogłabym mieć parabatai, niestety mój przyjaciel jest Przyziemnym, który nie chce dostąpić Wstąpienia i stać się Nocnym Łowcą.  Może kiedyś na mojej drodze stanie osoba, która stanie mi się bliższa niż rodzina. Ale parabatai można zostać tylko do 18 roku życia... Zostało mi mało czasu.
Nie szuka ktoś parabatai od zaraz? 

Pytanie numer 4 
Z jakimi Podziemnymi utrzymujesz kontakt Nocny Łowco? Czy są to wampiry, wilkołaki, czarownicy, czy faeries?

Myślę, że z czarownikami. 
Pewnego razu słodki synek Magnusa płakał. Chłopcy nie umieli sobie z nim poradzić, jednak gdy tylko wzięłam maluszka na ręce, uspokoił się, Magnus wykorzystał to i od tego czasu jestem bezpłatną niańką. Ale ich telewizor ma tyle kanałów, a na półkach jest tyle książek... Nie mogę narzekać.
Znam się dobrze z Tessą, ponieważ akurat odwiedziłam Jace'a i Clary w Instytucie, gdzie była także Tessa. Przez chwilę siedzieliśmy w milczeniu, więc wyciągnęłam książkę, którą akurat czytałam, a była to "Opowieść o dwóch miastach". Tessa była zachwycona moim gustem czytelniczym, od razu polubiła mnie jeszcze bardziej i od tego czasu często się spotykamy, by po prostu porozmawiać.
Dodatkowo bardzo lubię Willa Herondale'a, a Tessa i Magnus lubią o nim opowiadać, więc czasami spotykamy się we trójkę, by starsi ode mnie mogli opowiedzieć swoje wspólne przygody z czasów, gdy świat był troszkę młodszy.



A jakie są Wasze odpowiedzi? Piszcie w komentarzach :)



1 komentarz: