piątek, 14 października 2016

Obsada Shadowhunters na Comic Con - wywiad

Nigdy wcześniej zbytnio nie interesowałam się Comic Con i nie oglądałam tego, ale w propozycjach na yt wyskoczył mi film, a dokładniej wywiad. I dowiedziałam się kilku rzeczy. Udostępniam tutaj ten film, ale napisze Wam, na które momenty (wg mnie) można zwrócić uwagę (z różnych powodów).

https://www.youtube.com/watch?v=vOq4BE2_kc8

1. 1:41- 3:47 - obsada (Jace, Alec, Izzy, Clary, Magnus) odpowiadają na pytanie: Jaką rzeczą inną niż w sezonie 1 jesteście najbardziej podekscytowani?
2. 5:07 - 5:57 - to samo pytanie, ale tym razem odpowiadają na nie producenci i Cassandra Clare
3. 5:57- 7:31 -(obsada + producenci + Cassie) pytanie drugie: czy umiesz przedstawić zachowanie swojego kolegi z planu?
4. 7:37- 8:32 - (obsada + Cassie) pytanie trzecie: czy możecie wymyśleć jakieś nieprawdziwe spoilery (psst najlepszy spoiler wg mnie jest Magnusa (Harry'ego) i Cassie)
5. 8:47 - data premiery Lord of Shadows
6. 9:00 - data ukazania się okładki Lord of Shadows
7. 9:31 - 10:17 - OBEJRZYJCIE! :)


Podobało się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz