poniedziałek, 25 grudnia 2017

25 grudzień 1878 rok

Dzisiaj, 139 lat temu Will Herondale oświadczył się Tessie Gray, sprawiając że przeczytałam najpiękniejsze oświadczyny w życiu, marząc by ktoś powiedział mi kiedyś podobne słowa. No i oczywiście moje kochanie w końcu było szczęśliwe.

"Oczywiście, że możesz nosić prawdziwe 
nazwisko Nocnego łowcy. Moje. Wyjdź za mnie. Wyjdź za mnie, Tesso. Wyjdź za mnie i zostań Tessą Herondale. Albo bądź Tessą Gray, czy jakkolwiek chcesz się nazywać, ale wyjdź za mnie i nigdy mnie nie opuszczaj, bo nie zniosę ani jednego dnia więcej bez ciebie. Jem powiedział mi co Ragnor Fell powiedział o moim ojcu, że dla niego istniał tylko jedna kobieta. Tylko ta i żadna inna. Ty nią dla mnie jesteś. Kocham cię i będę kochał aż do śmierci."
"Życie to książka i są w niej tysiące stron, których jeszcze nie przeczytałem."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz