czwartek, 21 grudnia 2017

500 postów

Tak naprawdę ten jest już 503 postem, więc 500 jest "Wigilijne prezenty?", ale to szczegół.

Nie mogę trochę uwierzyć, że napisałam już tutaj tyle tego... Że minęły już ponad 4 lata od założenia tego bloga, że mam 120 tysięcy wyświetleń, że jest już te ponad 500 postów.

Może dla niektórych te liczby są małe, ale dla mnie są bardzo ważne. Są dla mnie dowodem, że mogę robić coś co interesuje innych, a także że w Polsce i w wielu krajach na całym świecie są ludzie, którzy w swoich wolnych chwilach czytają to, co ta fanka pisze na komputerze.

Chcę Wam ogromnie podziękować, bo gdyby Was nie było, to nie osiągnęłabym tego wszystkiego, bo nie miałabym do kogo tego pisać. Jestem Wam ogromnie wdzięczna. Mam nadzieję, że przychodzicie tutaj i jesteście na tej stronie z przyjemnością i że za szybko mnie nie zostawicie ;)

Oczywiście, jeżeli macie jakieś uwagi, to piszcie je śmiało, a ja postaram się naprawić usterki najlepiej jak się da.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz