piątek, 14 czerwca 2019

Jak już jesteśmy przy przesuwaniu premier książek - nowa data premiery Chain of Gold

Niedawno Cassandra wstawiła list do fanów, w którym napisała o tym, że premiera Chain of Gold zostaje przesunięta o 4 miesiące, a także tłumaczyła dlaczego tak się stało.

Oto list:

"Więc to jest najmniej przeze mnie lubiany typ ogłoszeń i typ, którego staram się jak najbardziej unikać.

Przez większość mojego dorosłego życia cierpiałam na ciężki przypadek endometriozy. Jest to choroba, która dotyka dziesięciu procent kobiet. Wielu z Was może być zaznajomionym z tym, przez to. To, czego wielu ludzi nie wie, jest to, że czasami przychodzi moment, w którym choroba nie może być kontrolowana przez leki hormonalne i na horyzoncie pojawia się widmo operacji. Tutaj jestem teraz ja.

Naprawdę miałam nadzieję, że uda mi się przebrnąć i skończyć Chain of Gold zanim pójdę na operację. Nie jest to niebezpieczna procedura, ale nie jest także mała. Niestety podczas bycia na trasie z Holly [promującej QoAaD i the Wicked King] miałam więcej i więcej niebezpiecznych objawów, a kiedy wróciłam do domu, mdlałam z bólu. Mogliście zauważyć, że nie byłam tak aktywna online od lutego. Moje dolegliwości wpływały na moją pracę, moją energię (endometrioza może powodować anemię przez krwotoki wewnętrzne), moją zdolność do chociażby wstania i zejścia na dół. Podróż do Austin, by podpisać książki, którą niedawno przebyłam, udała się tylko ze względu na WIELKĄ ilość kodeiny (i więcej krwi niż bym chciała podczas mojej podróży samolotem).

Więc aby przejść do sedna sprawy, zrozumiałam, że nie dam rady funkcjonować przez następne cztery miesiące bez operacji. Bycie w takim bólu ma osłabiający wpływ nie tylko na mnie, ale i na moja pracę. Skoncentrowanie się jest ciężkie a środki przeciwbólowe mogą kontrolować ból, ale także sprawić, że będę śpiąca i niezdolna do koncentracji. Mając na celu dbanie o moje zdrowie oraz pisanie najlepszych książek jakie jestem w stanie, zdecydowałam razem z moim wydawcą, że jedyną opcją jest udanie się przeze mnie na operację i czas rekonwalescencji, chociaż oznacza to, że Chain of Gold będzie musiało być przesunięte. Będzie opublikowane 3 marca 2020 roku [4 miesiące później niż w pierwotnej wersji].

Lost Book of White będzie opublikowane 1 września 2020 roku.

To tylko cztery miesiące, ale wiem, że to rozczarowywujące i smutne do usłyszenia. Jedynym co mogę powiedzieć to o, żeby nie zrobić czekania za bardzo bolesnym, będę publikować darmowe krótkie opowiadania z/o TLH i ich bohaterach każdego miesiąca zaczynając od maja tego roku i kończąc w lutym. Ci, którzy są na mojej liście mailowej będą dostawać te opowiadania jako pierwsi - kilka dni później będą opublikowane publicznie dla wszystkich.

To zawsze trudne kiedy życiowe okoliczności uderzają w proces tworzenia. Już mam pierwszy projekt Chain of Gold, który jest teraz w korektach i nie mogę się doczekać aż doświadczycie historii Jamesa, Cordelii, Lucie, Matthew, Anny i wielu innych. Nie mogę się także doczekać aż dołączycie do przygód Magnusa i Aleca w Lost Book of White. W międzyczasie mam nadzieje, że będziecie zajęci przez Ghosts of the Shadow Market oraz opowiadania, fragmenty oraz fanarty o The Last Hours, które czekam by się z Wami podzielić.

xoxo
Cassie


Jest to oczywiście smutna wiadomość dla wszystkich fanów, którzy od lat czekają na TLH. Jednak powód przesunięcia premiery jest całkowicie zrozumiały i mimo że boli mnie serce, czułabym się jeszcze gorzej, wiedząc jakie katusze przechodzi Cassie, żeby Chain of Gold mogła mieć premierę w listopadzie.

Polecam Wam bardzo zapisać się, by dostawać maile od Cassie, z których pochodzi własnie ten list, inne informacje oraz właśnie wcześniejszy dostęp do opowiadań o bohaterach TLH. Jak pewnie już zauważyliście - do tego czasu powinny pojawić się już dwa opowiadania, co zresztą się stało, a ja zaraz zabieram się za tłumaczenie, bo są świetne.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz