środa, 19 czerwca 2019

Najpiękniejsze portrety bohaterów TSC jakie kiedykolwiek widziałam!

Pewna bardzo utalentowana pani Charlie Bowater przygotowała portrety bohaterów TLH (jaką ja mam nadzieję, że zostanie poproszona o przygotowanie także portretów innych bohaterów TSC bo to złoto i diamenty). Nie wiadomo ile dokładnie ich jest, ale jeżeli ktoś był na Bookcon w NY to miał szansę dostać jeden z opublikowanych już rysunków w formie plakatów.

Cassandra na razie opublikowała trzy prace i na razie nie publikuje więcej, więc jak na razie musimy czekać.

Oto ukazane prace ukazane w kolejności w jakiej pojawiały się na instagramie Cassie (trochę tylko mi smutno, że nie mają runów):


Ten cały portret Cordelii krzyczy: She's going to slay!!! Serio to jak trzyma Cortanę i jej mina ugh Ona nie przyszła się bawić, tylko zdobyć to, po co przyszła. I te włosy, a te oczy *-*-*


A tu całkowita zmiana: typowy Matthew po prostu hahaha Kocham na ilu poduszkach on leży i że jego włosy wyglądają na takie mięciutkie, ale to, że ma tak rozpięty ten krawat... jakby patrzył na swojego kochanka/ kochankę podczas namiętnego spotkania.... I w ogóle te detale! Tu nawet widać jego włosy na rękach. A tak w ogóle to przystojniak z niego, nie sądzicie? 


Jeżeli Matthew jest przystojniakiem to ten pan powinien pójść do więzienia za to jak okropnie cudownie wygląda. To powinno być nielegalne, no ale to syn Willa, więc co się dziwić hahaha Ta książka pod pachą typowy Herondale, te włosy, a oczy! No i demoniczne skrzydła ohhhh Jeżeli się przyjrzycie zobaczycie, że na pistolecie znajdują się runy (może w końcu odkryto sposób na to by proch nie wybuchał po nałożeniu run) oraz słowa Luke 12:49 - cytat z ewangelii św. Łukasza: "Przyszedłem rzucić ogień na ziemię i jakże bardzo pragnę, żeby on już zapłonął." Uwielbiam go! I bardzo ciekawi mnie co kryje się pod tą czarną czupryną. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz