piątek, 14 czerwca 2019

O matko ile mnie tu nie było! + kolejna zmiana premiery "Królowej Mroku i Powietrza"

Dlaczego ja byłam przekonana, że coś wstawiłam w  maju? Nie wiem, ale najwidoczniej jednak nic się nie pojawiło, co jest smutne bardzo... Teraz już będzie lepiej - maj był najgorszym okresem na uczelni. Serio okropne to było, codziennie coś. Sesja to w pewnym rodzaju wybawienie, bo mam tylko 2 egzaminy. No tylko, że jak ich nie zdam to będę mieć poprawkę we wrześniu także yay tylko się cieszyć, co nie?

Jednak to, że miałam bardzo dużo zaliczeń i nie miałam na nic czasu, nawet na jedzenie (serio nie miałam, schudłam 7 kg) nie oznacza, że przestałam się interesować książkami Cassie. Oj nie, nie nie.

Może najpierw zacznijmy od tego co się dzieje z książkami w Polsce. Wydawnictwo MAG znowu przesunęło premierę QoAaD (czy wam to tez nie przypomina sytuacji z premierą "Mechanicznej Księżniczki"?). Na chwilę obecną ostatnia część Mrocznych Intryg ma ukazać się 3 lipca tego roku.
Kto czeka?

2 komentarze:

  1. Uff już myślałam, że zrezygnowałaś z prowadzenia bloga.
    Ja w sumie czekam, bo czytam wszystko co CC napisze, ale bardziej zależy mi na TLH.
    Powodzenia z egzaminami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jakbym zrezygnowała to na pewno bym o tym tutaj napisała. Mnie też bardziej zależy na TLH i nie mogę się doczekać.
      Nie dziękuję :D

      Usuń