poniedziałek, 25 listopada 2019

Fragment "The Lost Book of the White" - The Eldest Curses #2

"Alec wziął zapiskę.
- Nie bardzo podoba mi się, że patrzą tutaj na mnie jak na wroga - powiedział. - Jesteśmy po tej samej stronie, Nocni Łowcy i Podziemni.
     Jace uniósł brew.
- Sądzę, że Clave uważa, iż jesteśmy po przeciwnych stronach.
- To niedorzeczne - powiedziała Clary. - Jak wiele faerie było tak naprawdę po stronie Sebastiana podczas wojny? Królowa, jej dwór... mały procent ich wszystkich. Ale ukaraliśmy ogół.
- Oni ich ukarali - powiedział Simon. - My niczego nie zrobiliśmy. Próbowaliśmy zapobiec Zimnemu Pokojowi.
- Dopóki możemy wytłumaczyć to każdemu indywidualnie, jestem pewien, że będzie w porządku - odpowiedział Jace.
- Może powinniśmy zrobić sobie koszulki - zaproponował Simon. - "Próbowaliśmy zapobiec Zimnemu Pokojowi.""

Tęskniłam za nimi

5 komentarzy:

  1. Ja też! I mimo wszystko nadal najbardziej kocham tych bohaterów! No i Willa oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie tak samo! Bohaterowie Darów mają specjalne miejsce u mnie w sercu, bo to przez nich pokochałam tę serię.

      Usuń
    2. A ja dzięki tej serii w ogóle zaczęłam czytać książki!

      Usuń
  2. Cieszę się czytając twoje posty, nie masz pojęcia jak mi tego brakowało. Clace ever

    OdpowiedzUsuń