sobota, 30 listopada 2013

Wiersz

Już dawno nie napisałam żadnego wiersza, ale dzisiaj miałam chęć jakiś stworzyć. A więc są to słowa od Tessy dla Willa, już po oświadczynach Jema.


"Dla Ciebie"
 
 
Will, Willu, Williamie
Nie mogę patrzeć na Twoje cierpienie.
Tyś me zmartwienie.
 
 
Rozświetlasz mą duszę
zabawiając śmiesznym słowem
i strasznym humorem.
 
 
Nie chcę Cię ranić.
Ni serca łamać.
Nigdy nie kłamać.
 
 
Lecz co mam czynić?
Wszak James jest mym narzeczonym,
Ale Tyś mym ulubionym.
 
 
Twe imię
Rozjaśnia mi w głowie.
Sprawia, że szybciej serce bije.
 
 
Will, Will, Will
rozbrzmiewa w myślach mych.
Zatracam się w słowach twych.
 
 
Co mam robić?
Nie mogę ze swymi uczuciami się ujawnić,
Ponieważ należę do Jema.
 
 
Ale nie jesteś mi obojętny
Aniele szlachetny,
Kochający bracie.
 
 
Will, Willu, Williamie
To wszystko dla
Ciebie!
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz