piątek, 9 października 2015

Odpowiedzi na wasze pytania

Oto odpowiedzi na pytania, które mi zadaliście. Będą w kolejności, w której pojawiały się pytania :)


1. Kiedy pojawi się kontynuacja "Spotanie bohaterów z 1878 i 2008 roku"? A może napiszesz jeszcze przed wydaniem " Lady Midnight " jakieś opowiadanie jak Ty to widzisz ?
* Chodziło mi o to jak Ty widzisz ( wyobrażasz sobie ) akacje w TDA :)
~ Evelyn

Już myślałam, że zapomnieliście o tym opowiadaniu ;) Nowy fragment miał pojawić się już we wrześniu tamtego roku :P ale ja idiotka ciagle miałam coś ważniejszego do roboty. Przynajmniej przez ten rok wpadły mi do głowy ciekawe pomysły na tą historię. Jestem w trakcie pisania nowego fragmentu, ale powiem Wam, że w nowej szkole jest ciężko, więc.... mam nadzieję, że zdążę z napisaniem go do końca października.
Przepraszam Was z całego serca za to, że musicie czekać :'(

Jeśli chcecie mogę napisać taką historię o TDA, ale nie wiem kiedy miałaby się pojawić. Muszę jednak powiedzieć, że jak przeczytałam to pytanie to jakieś pomysły zaczęły mi w głowie świtać ;)

2. Mnie interesuje rowniez czy bedziesz kontynuować ,, Przeznaczonych...,, bo bardzo mi sie spodobalo to opowiadanie ;)

Będę, ale zmienię to opowiadanie, więc... na razie czeka sobie zakurzone aż je odkopię i zacznę zmieniać, by pasowało do formy, którą wymyśliłam i czeka w mojej głowie na przelanie na papier.

3. Mam pytanko kiedy kolejny post typu "Scena w Walii", to było przepiękne!

Hm... Jeśli o to chodzi to podajcie mi scenę, którą chcieibyście, bym napisała, ponieważ mam w planach opisać oświadczyny z perspektywy Willa i jego prawie pocałunek z Tessą w Yorkshire. Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły to piszcie śmiało :)

4. Ja też uważam, że fajnie by było, gdybyś napisała takie fanfiction o Lady Midnight lub/i ( zależy od Twojej weny ) oddzielne opowiadanie o Julesie i Emmie

A.

O Julesie i Emmie.... Dobra, ok. Moja wyobraźnia zaczyna pracowac na wyższych obrotach :) Coś się wymyśli. Co tylko chcecie xx

5. Kiedy dodasz kolejne skojarzenia, bo są świetne? :)

Za chwilkę :P

6. Hej
Niedawno, na tumblrze Cassandy Clare pojawiło się trochę fajny grafik czy innych CIEKAWYCH informacji.
Fajnie jakbyś napisała o tym na tym blogu ;)

~ Evelyn

Chyba dzisiaj będzie dużo nowych postów ;)

7.To jeszcze ja się dołączę: XD
Ile masz lat?
W której klasie jesteś?
Jaką literaturę czytasz? (Fantasy, obyczajowe itp.)
Województwo?
Imię?
Jakieś śmieszne wspomnienie, którym chciałabyś się z nami podzielić?
Ulubiony kolor?
Ulubiona bajka?
Ulubiona książka?
Ulubiony film?
Jak cię nazywają?
Dlaczego założyłaś bloga?
Jesteś z niego dumna?
Bałaganiara?
Zwierzątko?
Na ile oceniasz swój wygląd?
Gdybyś mogła, co byś zmieniła w swoim życiu? (Od wyglądu po wszystko inne ;) )
Kim chcesz zostać w przyszłości?
Będzie dalsza część spotkania bohaterów DA i DM?

Tyle pytań, bo mało ci ludzie pozadawali, więc żeby post nie wyglądał pusto. XD Sorry, że takie maksymalnie krótkie (np. Imię?) Ale chcę spać XD
Wera ;*

Ok, no to jedziemy.
- Mam 16 lat (wiem stara jestem, ale pocieszam się myślą, że Clary i Tessa były w mom wieku kiedy ich świat przekręcił się o 180 stopni, więc może w moim też się coś zmieni... Ale mam nadzieję, że na lepsze ;)
- Od września chodzę do 1 liceum (dlatego mam mniej czasu na pisanie)
- Fantasy, detektywisyczne, steampunk, obyczajowe (ale jak narazie tylko te napisane w XIX/XX wieku, nie wiem dlaczego, ale muszę powiedziec jedno: Dickens jest genialny), czasami mangi lub komiksy (ach te wpływy przyjaciół)
- woj. śląskie
- Kamila
- Hm... Ogólnie byłam bardzo dziwnym dzieckiem, a teraz jestem dziwną nastolatką, ale... kiedy byłam mała mama wracała z kuchni i usłyszała dziwny hałas w łazience. Okazało się, że weszłam do pralki i wystawały mi z niej tylko stopy. Kto normalny wchodzi do pralki? :)
  Kiedyś założyłam na stopy szpilki mamy, wyciągnęłam z szafki ocet i olej i przechadzałam sie tak po domu :)
  Jak byłam razem z rodziną w zoo (miałam może z 11 lat) to zamiast gazele zapytałam gdzie są te gizele. A jak miałam 14/15 lat to patrzyłam na antylopy, a myślałam o panterach, więc zapytałam kiedy zobaczymy te pantylopy ;)
- Zielony, niebieski i fioletowy (ale te ciemniejsze odcienie)
- Chyba nie mam ulubionej, ale: Teletubisie, Cliford, Gumisie, Smerfy, Tabaluga, Niedźwiedź w dużym, niebieskim domu (mimo że oglądałam je cały czas jak byłam mniejsza to jeśli lecą na mini mini itp. to z radością je oglądam, by przypomniec sobie te historie), czy do bajek można zaliczyć Shreka, Madagaskar i Epokę Lodowcową?
- Wszystkie książki Cassandry Clare (no kto by się spodziewał ;), Jennifer Armentrout. Ubóstwiam Agathę Christie, a Charles Dickens daje do myślenia. Nie mam ulubionej ksiązki, raczej autorów, bo oni tworzą swoje powieści i właśnie przez ich wyobraźnię kochamy wykreowane przez nich postaci, które i tak są częścią ich samych
- Z filmem gorzej ;) Piraci z Karaibów, Harry Potter, Indiana Jones. Pewnie coś jeszcze jest, ale teraz nie mogę sobie przypomnieć ;)
- Tata mówi na mnie Gizela i Pantylopa (po powyższych historyjkach chyba wiecie dlaczego ;)), ale znajomi po prostu Kamila, ewentualnie Kama (chociaz jakoś srednio lubię to drugie). Ciagle marzę, by ktoś wymyślił mi coś oryginalnego, albo skrócił moje imię jakoś... inaczej, ale nie mam co o tym nawet śnić :(
- Założyłam bloga, ponieważ koleżanka z klasy mnie zmusiła ;) Bardzo mnie do tego namawiała, ponieważ pisałam opowiadania, wiersze i miałam pełno pomysłów, a ona uważała, że powninnam się podzielić z całym światem moją wyobraźnią. I tak oto znalazłam się tutaj :)
- Z bloga tak, z siebie już niekoniecznie
- Raczej wolę porządek, zwłaszcza na półkach z książkami, ale jak wracam zmęczona ze szkoły to rzucam plecak, czy ubrania byle gdzie, jednak zawsze je później sprzątam.
- Miałam świnkę morską. Obecnie nic, chyba, że można zaliczyć brata :P
- Hehe kolejne pytanie? No dobra... Takie 3,4/10? Nie lubię swojego wyglądu, a patrzeć w lustro to już w ogóle i chociaż inni mówią mi, że jestem śliczna to ja i tak w to nie wierzę, bo wiem, że kłamią. Mam nadzieję, że mój przyjaciel nie zabije mnie za te słowa (kiedy mówię, że jestem brzydka i gruba to się na mnie obraża, bo on uważa inaczej, phi)
- Wygląd: chciałabym schudnąć (nie nosić rozmiaru 38 tylko mniejszy). Staram się i narazie zeszło ze mnie 2 kilo, ale jeszcze ok. 8 przede mną, więc trzymajcie kciuki; chciałabym, żeby przestały mi włosy wypadać i mieć je czarne i żeby znowu były kręcone; żeby oczy były większe i bardziej wyraziste; nos mniejszy; dłuższe palce. Ogólnie to chyba wszystko chciałabym zmienić.
Chciałabym cofnąć czas i:
a)pójść do szkoły muzycznej w wieku 6 lat, a nie 10, bo wtedy mogłabym grać na skrzypcach
b) zapytac swoich prababć jak żyło się w czasach I i II wojny światowej
c) wygrać olimpiadę z historii
 Dodatkowo:
a)pokazac światu, że nie jestem kujonką, ale dziewczyną która kocha się bawić i tańczyć
b)być bardziej pewną siebie i znać swoją wartość
c) akceptować samą siebie
d)wierzyć w swoje umiejetności
Nie wymieniam dalej, bo Was to już pewnie nudzi, a mój humor staje się coraz smutniejszy
- Poplarną pisarką, ale nie wiem czy mam na to jakąkolwiek szansę, więc kardiologiem lub zajmowac się inżynierią genetyczną.
- Bedzie dalsza część :)


Ojejku, uff <ociera pot z czoła ;)> Mam nadzieję, że odpowiedzi Was cieszą, jesli coś jeszcze Wam przyszło do głowy, albo czegoś nie rozumiecie to piszcie w kometarzu, a ja odpowiem.


Camille xx



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz