piątek, 9 października 2015

OFFICIAL "Shadowhunters" Teaser Trailer #1

 
    Już wstęp mi się nie spodobał:  jakie 18 lat?! Przecież Clary miała 16 lat. I ta scena z Magnusem przypomina mi trochę takich tych władców otoczonych niewolnicami... Ale to może tylko zrobione specjalnie do zwiastunu. Ciekawi mnie, czy będą emitować serial w Polsce, a jak tak to na jakim kanale....
   Módlmy się, by serial był jak książka (chociaż po 18 lat zaczynam wątpić)
Ale muszę powiedzieć jedno: jak na zdjęciach aktorzy mi nie pasowali to  po obejrzeniu spodobali mi się :)
 
A Wy co myślicie?
 
Camille xx

2 komentarze:

  1. Już dawno były informacje, że serial może odbiegać od książki (boję się, że dość dużo). Bohaterowie mają być kilka lat starsi (Jace będzie chyba wczesną 20), wszystko przeniesione bliżej naszego roku, więc i bardziej nowoczesne. Ta dziewczynka, którą ugryzł Simon i została "Królową" wampirów (w tej chwili nie pamiętam jej imienia) będzie ciemno skóra (jak Luke), i z tego co pamiętam ze zdj ok. 16 lat. Jeszcze wiele rzeczy, choć w tej chwili nie pamiętam jakie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Jace nadal mi nie pasuje, za to uwielbiam Aleca <3 Magnus... Z wyglądu wydaje się okay, choć na zdj. było widać, że jest niższy od Aleca. Nwm czemu, ale nie pasuje mi to :/

      Usuń