piątek, 9 października 2015

To już dwa lata

   No więc... od czego by tu zacząć?
Ten post dotyczy tego, że 2 października minęły dwa lata odkąd założyłam ten blog. Nawet nie wiecie jak szybko minął mi ten czas. Teraz zastanawiam się jak mogłam bez niego żyć. Jest częścią mnie.
 
Dziękuję z całego serca wszystkim, którzy kiedykolwiek weszli na ten blog, przeczytali chociaż jeden zamieszczony post, skomentowali chociaż jedną moją wypowiedź. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy, dla dziewczyny, której poczucie własnej wartości jest równe minus nieskończoność.
 
Dziękuję, że w tym roku mój blog został wyświetlony 26097 razy. Nie wiem, czy to dużo, czy mało, ale dla mnie to ogromna liczba zwłaszcza, że ta liczba jest dwukrotnie większa niż rok temu :)
W tym roku udostępniłam (niestety) tylko 93 posty :(, ale przybyło mi 220 komentarzy ;) (jest moc)
 
Cieszę się, że ciagle jesteście ze mną i zniecierpliwością czekacie na kolejne fragmenty moich wypocin.
 
Te wszystkie cyfry może dla niektórych nic nie znaczą, ale dla mnie to jak spełnienie marzeń. Nie sądziłam, że tyle osób jest zaciekawionych tym co chcę przekazać (może jesteście tu tylko dla nowinek i pewnie to prawda, ale nie niszczcie mi światopoglądu).
 
 
Dziękuję jeszcze raz i do zobaczenia w podsumowaniu w przyszłym roku (mam nadzieję, że cyferki będą jeszcze większe, ale muszę się o to postarać)
 
Camille xx

2 komentarze: