piątek, 9 października 2015

Skojarzenie: Kaczki

Edmund:
Scena z "Wampiry, ciasteczka i Edmund Herondale"
"- Popiłem kaczkę w pomarańczach paroma kieliszkami wina - odparł Herondale z bladym uśmiechem, który zniknął z jego twarzy równie szybko, jak się na niej pojawił - Nigdy więcej nie zjem kaczki. W głowie mi się nie mieści, że kiedyś lubiłem to danie. Kaczka mnie zdradziła."

Will:
Scena z "Mechanicznego Anioła"
" Pamiętasz, jak próbowałeś kiedyś mnie namówić, żebym rzucił im pieróg nadziewany mięsem, bo chciałeś sprawdzić, czy uda się wyhodować rasę kaczek kanibali?
- I zjadły go - przypomniał Will. - Kwiożercze małe bestie. Nigdy nie ufaj kaczkom."

Scena z "Mechanicznej Księżniczki"
"Ich najstarszy syn James ze śmiechem napomknął o strachu ojca przed kaczkami i jego ciągłej walce, żeby je przepędzić ze stawu w rodzinnym domu w Yorkshire."

Jamie:
Scena z "Mroczne dziedzictwo"
"- Co mu się przydarzyło? Niech się zastanowię. Ukradł rower i jeździł nim po Trafalgar Square, ani razu nie korzystając z pomocy rąk. Próbował wspiąć się na kolumnę Nelsona i stoczyć z nim walkę. Potem na krótki czas straciłem go z oczu i zanim znowu go dogoniłem, zawędrował do Hyde Parku, gdzie brnął przez Serpentine z szeroko rozłożonymi rękami i krzyczał: Kaczki, przyjmijcie swego króla! "

Jace:
Scena z "Miasta Kości"
"To, że nazwiesz elektrycznego wegorza gumową kaczką, nie oznacza, że zrobisz  z niego maskotkę, prawda? I niech Bóg pomoże nieszczęśnikowi, który zechce wykapać się z kaczuszką"

Scena z "Miasta Niebiańskiego Ognia" 
"- Dziewięćdziesiąt pięć procent? A co z tymi pozostałymi pięcioma?
- Och no wiesz, zwykłe rzeczy: demony, które mógłbym zabić, runy, których musze się nauczyć, ludzie, którzy zirytowali mnie ostatnio, ludzie, którzy zirytowali mnie kiedyś, kaczki.
- Kaczki?
- Nienawidze kaczek. Nie wiem dlaczego. Zawsze nienawidziłem."

A ja tam wiem, dlaczego Jace nienawidzi kaczek :) Ach Herondale'owie... niezwykli w każdym calu.

Camille xx

1 komentarz: