piątek, 16 października 2015

"zhi yin" u mnie na lekcji

Pamiętacie moment, w którym Jem opowiadał Tessie w pokoju muzycznym (w 3 części) legendę o dwóch przyjaciołach: muzyku i drwalu? O ich wielkiej przyjaźni?

Dzisiaj na religii rozmawialiśmy o miłości i ksiądz powiedział, że czytał kiedyś opowieść, gdzieś tam ze Wschodu o dwóch przyjaciołach i opowiedział nam właśnie tą legendę. Oczywiście ja, dopowiedziałam, że to chińska legenda, a muzyk nie grał na harfie (jak to powiedział ksiądz), ale na quinie. Ale wracając: ktoś zna tą historię i jeszcze o niej mówi <3333333 Gdy tylko skojarzyłam fakty od razu pomyślałam o Jemie :)


Camille xx

5 komentarzy:

  1. Jaką ty masz pamięci. To moja ulubiona legenda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy pięknie grają na instrumentach, inni śpiewają, tańczą, a ja zapamiętuje książki ;)

      Usuń
  2. Świetne. Mam pytanie, kiedy pojawi się nowa część " Spotkania bohaterów z 1878 i 2008 " ?

    ~ Evelyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, żeby nowy fragment pojawił się jak najszybciej. Może jutro uda mi się skończyć ten fragment i go opublikować :/

      Usuń
  3. Hej
    Sorry, że Cię męczę w kółko o jedno, ale czy pojawi się w ten weekend kolejna część " Spotkanie bohaterów z 1878 i 2008 ... " ?

    ~ Evelyn

    OdpowiedzUsuń