sobota, 31 marca 2018

Ekskluzywny fragment "Son of the Dawn"

"- Co oznaczają inicjały? Na twoich rzeczach. Wszyscy Cisi Bracia je mają?
   Popatrzyli we dwoje na przedmioty. Litery były starte po latach i ciała Zachariasza, ale były głęboko wyryte w drewnie w dokładnych miejscach, na których Zachariasz kładł swoje dłonie podczas walki. Więc, w pewnym sensie, oboje ciągle walczyli razem.
   Były to litery W i H
- Nie - powiedział Brat Zachariasz. - Tylko ja je mam. Wyryłem je w swoich rzeczach podczas swojej pierwszej nocy w Cichym Mieście.
- Były to twoje inicjały? - zapytał chłopak, jego głos był niski i lekko nieśmiały. - Kiedy byłeś jeszcze Nocnym Łowcą, jak ja?
Brat Zachariasz ciągle uważał się za Nocnego Łowcę, ale Jonathan wyraźnie nie chciał go obrazić.
- Nie - powiedział Jem, ponieważ zawsze był Jamesem Carstairsem, gdy mówił o tym co było najdroższe jego sercu. - Nie moje." ( tłumaczenie własne)

Nie, ja wcale nie płaczę.  Po prostu oczy mi się pocą.

A jeżeli Wy też chcecie mieć dostęp do przedpremierowych fragmentów nowych książek Cassandry to zapiszcie się do jej newslettera
http://cassandraclare.com/newsletter-archive/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz