wtorek, 30 grudnia 2014

Lista polecanych przeze mnie książek

Parę dni temu Vera Herondale poprosiła mnie bym napisała listę książek, które przeczytałam w ostatnim czasie lub ksiażęk, które ogólnie przeczytałam i mi sie podobały. Jako, że mam bardzo dużo na głowie w tym roku to od września przeczytałam tylko ok. 15 książek (z moją wielką boleścią), więc opublikuję drugą opcję:

> "Obsydian" - Jennifer L. Armentrout
> "Onyks" - Jennifer L. Armentrout
> "Tunele" i inne części - Rick Gordon&Brian Williams
> "Spetani przez bogów" i inne części- Josephine Angelini
> "Winter" - Asia Greenhorn
> "Strąceni" - Gwen Hayes
> "Krucze Wrota"i inne części - Anthony Horowitz
> "Dziewczyna, którą kochały pioruny" - Jennifer Bosworth
> "Wizje" - Daniela Sacerdoti
> "Nefilim" i inne części - Thomas Sniegoski
> "Nieziemska" - Cynthia Hand
> "Anielska" - Cynthia Hand
> "Demony: Pokusa" - Lisa Desrochers
> "Angelfall" - Susan Ee
> "Dotyk Julii" - Tehereh Mafi (ale tylko pierwsza część mi się podobała)
> "Delirium" - Lauren Oliver (ale tylko pierwsza część mi się podobała)
> "Dziedzictwo Mroku" i inne części - Bree Despain
> "Alchemik" i inne części - Michael Scott
> "Pomiędzy" - Tara Hudson
> "Paranormalność" - Kiersten White
> Mroczne serce: Przeznaczeni" - Lee Monroe
> Książki Ricka Riordana

Jeśli ktoś lubi Dickensa to polecam wszystkie jego dzieła, ale przeczytałam:
> Obie części "Życie i przygody Nickolasa Nickleby"
> "Opowieść o dwóch miastach"
> "Oliver Twist"
> "Wielkie Nadzieje"

Fajne są też:
> "Wichrowe Wzgórza" - Charlotte Bronte
> "Duma i uprzedzenie" - Jane Austen

Jeśli ktoś by chciał bym napisała recenzje tych książek, czy coś w tym stylu to piszcie w komentarzach :)
Mam nadzieję, że któraś z tych pozycji Was zainteresuje.

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że wykorzystałaś mój pomysł :D Wiele z tych książek mam zamiar przeczytać w najbliższym czasie, chociaż na razie mam trochę lektur wypożyczonych z biblioteki, m.in: "Dziennik Anne Frank", "Złodziejkę książek", "Dziewczyny z powstania" i "Galop '44" (ostatnio bardzo interesują mnie czasy II wojny światowej i Powstania Warszawskiego). Gorąco polecam te utwory, może kiedyś sięgniesz po jedną z wyżej wymienionych książek ;)
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku, nie wahaj się spełniać swoich marzeń i pamiętaj o rzeczach najważniejszych w życiu każdego człowieka, a mianowicie o rodzinie i szczęściu! Oby ten rok był dla Ciebie jak najlepszy. Z całego serca życzę Tobie, żebyś napisała tą książkę i wiele innych :*

    OdpowiedzUsuń