poniedziałek, 8 grudnia 2014

Mikołajki i trzymajcie za mnie kciuki

Hej. Jak tam po Mikołajkach? Czy nasz kochany i niezastąpiony święty Mikołaj przyniósł Wam to co chcieliście dostać?
Mieliście klasowe Mikołajki? U nas były dzisiaj i jestem bardzo zadowolona i wzruszona prezentem, który dostałam.:-)
W sobotę obudziłam sie z nową książką i płytą. Książkę już przeczytałam w sobotę i jest genialna. Przeczytam ja jeszcze raz i postaram sie wstawić tutaj jej recenzję. Jeśli chcecie oczywiście ;-)

Mam do Was ogromną prośbę: jutro zaczynają mi się próbne egzaminy gimnazjalne i czy moglibyście trzymać za mnie kciuki? Muszę go jak najlepiej napisać. Przecież nie chcę nikogo, a zwłaszcza siebie, zawieść. Obiecuję, że będę trzymać za Was też jutro kciuki, jeśli wśród Was jest osoba, której, tak jak mi, zaczynają się jedne z najtrudniejszych i stresujacych dni w gimnazjum.:-)

Z góry dziękuję <3

11 komentarzy:

  1. Tak ja też jutro piszę, trzymam kciuki!!
    [^.^] xx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki!! Choc mi tez sie przydadzą bo po dzisiejszym polskim to az sie boje jutrzejszej matmy... :( Ale powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję.
      Tez trzymam kciuki.
      Miejmy nadzieję, ze nie będzie aż tak źle. Chociaż dzisiaj nie uzywalam mózgu przez 3 h żeby odpocząć.;-)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki za Ciebie kochana :) Mam nadzieję, że pójdzie ci dobrze, też się stresowałam xd
    Jaką książkę dostałaś???
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czy tam nie dziękuję;-)
      Dostałam "Obsydian" Jennifer L. Armentrout. Jest po prostu genialna<3
      Jeszcze czeka mnie egzamin jutro i pojutrze. Jak mój mózg się nie przegrzeje to będę z niego dumna ;-)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że bedziesz miała bardzo dobry wynik. :-)

      Usuń
    3. hah już mam dobry wynik :D pisałam testy rok temu, a teraz siedzę w tym przeklętym liceum xd
      Hmm idę szukać tej książki w internecie :)
      xoxo

      Usuń
    4. Ups. Głupia ja.
      Ale nie nie mi oczywiście chodziło o przyszlą maturę ;-) Taak, oczywiście. Hehehe :-)

      Usuń
    5. hahaha lepiej o maturze mi nie wspominaj :D Mogłam iśc do zawodówki, ale nieeee liceum!! A nauki tyle, że głowa boli xd
      Jak Tobie testy poszły?
      xoxo

      Usuń
    6. A nawet dobrze. :-) Zobaczymy jak będą wyniki;-)

      Usuń