piątek, 21 sierpnia 2015

Skojarzenia: Kodeks Nocnych Łowców

Scena z "Mechanicznego Anioła"
" Will wspiął się na jedną z drabinek i zdjął tom z półki. - Znajdę pani jeszcze coś do czytania. Proszę łapać - Nie patrząc, rzucił książkę, a Tessa musiała podbiec, żeby uchronić ją przed upadkiem na podłogę. Duży wolumin był oprawiony w granatowy aksamit. Na okładce widniał zawiły symbol przypominający tatuaże na skórze Willa. Tłoczone srebrne litery głosiły: Kodeks Nocnych Łowców."

Scena z "Miasta Niebiańskiego Ognia"
" Tessa podniosła coś, co leżało na krześle obok niej, i podała to Clary. Egzemplarz "Kodeksu Nocnych Łowców" oprawiony w niebieski aksamit. - Dla ciebie. N apewno masz własny, ale ten był mi drogi.
(długi fragment...)
Jace uśmiechnął się szeroko i sięgnął po Kodeks. - Stare wydanie."

Czy tylko mnie się wydaje, że to jest ten sam egzemplarz? Jeśli tak, to O mój Boże, ile z nim jest historii związanych aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 komentarze:

  1. Wiedziałam, że ten kodeks musiał się wcześniej pojawić w książkach, ale zapomniałam to sprawdzić �� na pewno to o niego chodzi i dziękuje ci, że mi o tym przypomniałaś

    OdpowiedzUsuń