sobota, 15 sierpnia 2015

Skojarzenia: Wpatrywanie się w blask słońca

Ach, Herondale' owie....

Scena z "Mechanicznego Anioła"
" - Niestety nie jesteś tak ładny jak Tessa - stwierdził Jem.
- To było niegrzeczne. Wiele osób porównywało patrzenie na mnie z wpatrywaniem się w blask słońca - powiedział Will."

Scena z "Miasta Szkła"
"- Cieszę się, że uważasz moją sytuację za zabawną.
- Więc nie jesteś szczęśliwy, że mnie widzisz? Muszę powiedzieć, że mnie zaskoczyłeś. Zawsze mi mówiono, że moja obecność rozjaśnia każdy pokój - powiedział Jace."

   Tutaj widać podobieństwo w sensie zdań, ale chodziło mi o podobieństwo między tą "skromnością" widoczną w zachowaniu Jace' a i Willa. Ach ta ich skromność... ;)

4 komentarze:

  1. Herondales are perfect, yeah. I to wszystko co trzeba wiedzieć XD
    Wera ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i Herondale'owie nie należą do osób skromnych, ale trzeba przyznać, że głownie za to ich kochamy ;D Pewność siebie i arogancja sprawiają, że te postacie są cudowne i niepowtarzalne! Nieprawdaż? Oczywiście mają oni wiele innych zalet, o których nie można zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ród Herondale może pochwalić się najcudowniejszymi osobami wszech czasów. Jak tu ich nie kochać? :)

      Usuń