niedziela, 30 sierpnia 2015

Skojarzenie: Historia o przeklętym chłopcu + nowy rozdział

Zapraszam na już 17 rozdział :)
www.pozwolsobiepomochistoria.blogspot.com


Scena z "Miasta Szkła"
"Clary zaparło dech. Przez lata tworzyła ilustrowaną opowieść o królewskim synu, na którym ciążyła klątwa, że każdy kogo pokocha, umrze. Wymyśliła swojego ciemnowłosego, romantycznego, mrocznego księcia."

Czy tak jak mi kojarzy Wam się to z tym:

Scena z "Mechanicznego Księcia"
"- Przeklinam cię - ryknął demon. - Wszyscy, którzy cię kochają, umrą. Ich miłość będzie dla nich zgubą. Może to potrwać chwilę, może lata, ale każdy, kto na ciebie spojrzy z miłością, umrze, chyba że na zawsze go odtrącisz."

Hm... Przypadek? Nie sądzę. Może pomysł na tą historię zesłał jej Ithuriel?

PS. Bałam się bardzo tych badań w szpitalu, ale nie jest aż tak źle.
PPS. Słyszeliście o tym, że od 1 września uczeń nie może mieć zwolnienia z WF - u, np. na cały rok? Najlepsze jest to, że ja takie mam i teraz nie wiem, czy mi je przyjmą. No, ale mi nie wolno ćwiczyć. :(

1 komentarz: