środa, 14 lutego 2018

Fragment "The Eldest Curses" - Tessa i Magnus rozmawiają o miłości

"- Jestem pewna - powiedziała Tessa łagodnie. - Jesteś szczęśliwy?
Magnus znał ją już długo. Pozwolił opaść swojej masce ochronnej, by odpowiedzieć proste:
- Tak.
Tessa uśmiechnęła się bez krzty zawahania czy nieszczerości.
- Bardzo się cieszę.
To Magnus się zawahał.
- Kochałaś kiedyś Nocnego Łowcę.
- Myślisz, że przestałam?
- Kiedy kochałaś Nocnego Łowcę, bałaś się?
- Zawsze się bałam- powiedziała Tessa. - To naturalne, że boimy stracić się najbardziej cenną rzecz na świecie. Ale nie bój się za bardzo Magnusie.  Wiem, że czarownicy i Nocni Łowcy bardzo różnią się od siebie. Wiem, że te różnice mogą wydawać ci się za duże, przepaść nie do przeskoczenia, ale jak pewna kochana osoba mi kiedyś powiedziała, właściwemu mężczyźnie nie będzie to przeszkadzać. Możecie zbudować most nad przepaścią, byście się oboje znaleźli. Razem możecie zbudować coś o wiele potężniejszego  niż samemu."

Wiecie co? Boli mnie jedna rzecz. Tessa mówi to, co powiedział jej Jem, od Cassie dostajemy romantyczne sceny pomiędzy Tessą a Jemem, Diabelskie Maszyny kończą się ich pocałunkiem i słowami "Wreszcie koło zatoczyło pełny krąg"... I jeszcze Jem dostaje zbiór opowiadań, w którym jest głównym bohaterem. Coraz częściej czuję się jakby Cassie nam chciała pokazać że to Tessa i Jem to była prawdziwa miłość, a Will był tylko zajęciem dla Tessy, gdy czekała na Jema. To mnie bardzo boli :'(

7 komentarzy:

  1. niee :d Tessa i Will to jest true love na zawsze. Zawsze kochała Jema i Willa tak samo. Po prostu Jem dłużej żyje :D ale zawsze kiedy sie pojawia wraca też Will przynajmniej dla mnie no bo był drugą połową jego duszy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślę, że Cassie to chce nam przekazać. Ale mam nadzieje, że Will i Tessa to też prawdziwa miłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba potrzebujemy więcej fragmentów z Wessa i wtedy się przekonamy

      Usuń
  3. boze mam nadzieję, że w the last hours cassie pokaże nam duuużooo wessy, bo jeżeli tam też skupi się na jessie to chyba umrę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy tylko ja czuję, że to wessa była prawdziwą miłością, a jessa to taka w sumie przyjaźń?

      Usuń
    2. Ja też tam wtedy umrę i chyba napiszę oficjalną skargę

      Jessa byłaby o wiele fajniejsza jako tylko przyjaźń, ale no cóż... Jednak mnie ich relacja w ogóle się nie podoba

      Usuń