czwartek, 12 kwietnia 2018

"Son of the Dawn" - tłumaczenie i dni publikacji

Jednogłośnie stwierdziliście,  że chcecie, bym przetłumaczyła "Son of the Dawn", więc od razu wzięłam się za pracę.
Życzcie mi powodzenia i owocnych wyników

Mam propozycję. Jako, że w soboty już publikuję usunięte, czy zmienione lub bonusowe sceny z książek Cassandry to może w ten dzień będę także publikować część "Son of the Dawn"? I zrobimy sobie taki dzień z tłumaczeniami? Plus jeszcze środa na "Son of the Dawn", żebyście tak długo nie musieli czekać na to tłumaczenie (czyli "Son of the Dawn" w środy i soboty + sceny w soboty)

Chyba, że proponujecie inne dni. Jestem otwarta na propozycje

3 komentarze:

  1. Jestem jak najbardziej na tak. Aczkolwiek bez względu na dzień i porę dnia, z chęcią będę czytać udostępniane teksty, zwłaszcza ze będą dotyczyć Jace'a. Nie mogę się doczekać <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę
      A Jace jest słodki, sarkastyczny, zabawny i jedyne co by się chciało to owinąć w kocyk i przytulić

      Usuń
  2. Cokolwiek napiszę na temat Jace'a , to i tak będzie za mało. Bo żadne słowa nie oddadzą tego co czuje do tego kochanego nicponia :) <3

    OdpowiedzUsuń