sobota, 26 listopada 2016

Fragmenty "Opowieści z Akademii Nocnych Łowców" część 1

Fragmenty pochodzą z opowieści zatytułowanej "Welcome to the Shadowhunter Academy". Oto link do posta, w którym opublikowałam opisy do każdej opowieści
http://ksiazkitodiamenty.blogspot.com/2015/10/opisy-wszystkich-opowiadan-w-tales-from.html

1. "Witajcie w Akademii Nocnych Łowców."

2. "- Hej, Clary. Dbaj o siebie - powiedział. - Wiem, że potrafisz - ucichł. - I dbaj o Jace'a, tego pięknego, niezależnego blondynka.
Jace zrobił obsceniczny gest, który naprawdę wydawał się Simonowi bardzo znajomy, więc, wiedział, że to była ich sprawa."

3. "Może czarownicy lubili tylko czarowników. Chociaż Magnus najwyraźniej bardzo lubił Aleca."

4. "- Nic z tego nie jest fair. To niesprawiedliwe, że część twojego życia została z ciebie oderwana. To niesprawiedliwe, że zostałeś oderwany ode mnie. Jestem tak bardzo zła Simonie."

5. " - Co jest z tobą nie tak? - zapytał Simon ostro. - Mówiąc: "Nie panikujcie!" gwarantuje, że wszyscy zaczną panikować! Bądź konkretny!"

6. Cóż, jestem Lovelace.  Moja rodzina odrzuca bycie Nocnym Łowcą z powodu lenistwa od roku 1700."

7. "Simon ciągle pracował nad rozgryzieniem jak działa rząd Nocnych łowców oraz ich drzewo genealogiczne. Wydawało się, że wszyscy są ze sobą spokrewnieni, co było bardzo męczące."

8. "- Chciałabym być blisko Jace'a Herondale'a - Julie westchnęła. - jest taki niesamowity.
- On jest bardziej lisi niż futro lisa, w dziurze lisa w dzień polowania na lisy - Beatriz zgodziła się z rozmarzeniem."

9. "Pomyślał o tym, co pamiętał o Jordanie, o tym jak bolało samo patrzenie na Isabelle i Clary . Bez wspomnień byli zgubieni. A nikt nie chce, by osoba, którą kochają była zgubiona."

10. "Były tam imponujące kamienne ścieżki i ławki, a nawet posąg anioła, który sprawił, że Simon stał się bardziej nerwowy odkąd był fanem Doktora Who. Anioł nie płakał, nie do końca, ale według Simona wyglądał na zbyt przygnębionego."

11."Czuć się w ten sposób było straszne, posiadać emocje bez wspomnień."

12."- Simon musiał uratować świat, a my dostaliśmy się tutaj przez właściwe nazwisko? - George zapytał lekko. Mrugnął do Simona. - Trochę pechowo kolego. "

13. "Starał się nie przytulać ją za mocno, mimo że ona przytulała go trochę za mocno. Tak naprawdę, niemal miażdżyła jego klatkę piersiową, ale będąc szczerym, wcale mu to nie przeszkadzało."

14." - Nie jestem twoim chłopakiem Isabelle - krzyknął.
Zbladła, Simon przeraził się jak bardzo źle zabrzmiały te słowa.
- Mam na myśli, że nie mogę być twoim chłopakiem Isabelle. - powiedział. - Nie jestem nim... Osobą, która była twoim chłopakiem. Osobą, której pragniesz."

15. "Być za fajnym dla szkoły, było rzeczą Jace'a."

16. " Problem polegał na tym, że Simon nie wiedział jak zachowywać się jak dupek."

17. "Musiał uciec. Musiał iść i stać się bohaterem, takim jakim był kiedyś."

18. "- Jesteś Simon - odetchnął. - Simon Lewis."

19. "Kiedy puścił Clary, obrócił się i przytulił Jace'a. Clary patrzyła na to, a łzy spływały po jej policzkach."

20. "- Jestem tutaj, by ustalić mój związek.
Simon wytrzeszczył oczy. Nie mogła mówić o nim. Prawda?
- "Widzisz tego chłopaka? - Isabelle zapytała, wskazując palcem na Simona. Najwyraźniej mówiła o nim. - To Simon Lewis i jest moim chłopakiem, więc jeśli którykolwiek z was, będzie chciał go skrzywdzić, ponieważ jest Przyziemnym lub - Aniele zmiłuj się nad ich duszami - lub będziecie z nim flirtować, przyjdę do was, złapię was i zamienię was w proch."

21. "- Nie mogę uwierzyć, że nie powiedziałeś, że nazywasz się Simon Lewis - powiedziała. - Myślałam, że jesteś zwyczajnym Przyziemnym.
Simon odsunął się delikatnie.
- Jestem zwyczajnym Przyziemnym."

22. "Wiedział tylko, że świeciła jako konstelacja w kształcie dziewczyny."

23. "Jestem zagubiony, ale nie jestem idiotą. Po prostu chciałem zostać sam i mieć depresyjne myśli."

24. "Simon widział jak Jace oparł Clary o ścianę."

25. "Nie wiem czego chcę, oprócz jednej rzeczy: Nie chcę się jeszcze poddawać."

26. Simon zamknął oczy. Najwidoczniej wszyscy Nocni Łowcy wyglądali jak modele bielizny, wliczając jego nowego współlokatora. Jego życie było jakimś żartem."

27. "Mam złe wieści, które mogą zmienić twój pogląd na temat Nocnych Łowców i ich umiejętności używania kserokopiarki."

28. "Włożył kartę swojej siostry do kieszeni. Opuszczał dom, by rozpocząć nowe, dziwne życie, więc zabrał jej miłość ze sobą jak to już kiedyś zrobił."

29. "- Wow - powiedział George. - Wyobrażałem sobie królestwa demonów jako przerażające i okropne, ale wydaje się, że tu jest dość dużo non stop nom nom nom."

30. "Nocni Łowcy musieli kochać śmieszne koszulki, prawda? Każdy je kochał."


Czyli będzie Sizzy, Clace, Jace i Simon będą przyjaciółmi... Dlaczego w niektórych krajach "Opowieści..." zostały już wydane, ale u nas jeszcze nie? :(

3 komentarze:

  1. Może się mylę, ale czy George i Beatriz byli na przyjęciu zaręczynowym? Znaczy George był wspomniany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatriz była na przyjęciu zaręczynowym (chyba zajmuje się szkoleniem Nocnych Łowców czy coś w tym rodzaju). O Georgu jest napisane: "(...)ale była dumna z Simona. Wszystko, co mu się przytrafiło i było ciężkie, bolesne, co okazało się wyzwaniem - stał się wampirem, utracił pamięć, został Nocnym Łowcą, stracił George'a(...)"
      Gdzieś pisało, że George umrze(?) i Simon w hołdzie dla niego jako Nocny łowca przyjmie nazwisko Lovelace, a właśnie tak nazywał się George.

      Usuń
    2. Tak też myślałam.

      Usuń