sobota, 12 listopada 2016

Za dwadzieścia lat opcja pierwsza

Dziewczyna: Cześć, jak masz na imię?
Chłopak: Jace, a ty?
Dziewczyna: Clary.
Chłopak: Twoja mama też kocha "Dary Anioła"?
Dziewczyna: Tak...


    Zamierzacie nazwać swoje dzieci tak jak swoich ulubionych bohaterów z książek? Ja osobiście uwielbiam imię William. Jego znaczenie, a do tego brzmienie sprawia, że po prostu odlatuję. Bardzo chciałabym tak w przyszłości nazwać syna, ale gdybym zrobiła to w Polsce, to utrudniłabym mu życie na starcie, więc chyba musiałabym się wyprowadzić  za granicę, by móc to zrobić :(

6 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam imię William. Tylko że polski odpowiednik tego imienia to Wilhelm... no i tak nie bardzo mi pasuje./Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się tak polski odpowiednik nie podoba. Brr

      Usuń
  2. Mój syn będzie miał na imię William, a drugi James, moja mama mówi, że chyba zwariowałam, ale to nie prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym nazwać swojego syna William, a córkę Sophie. Co ciekawe (i może dziwne) podoba mi się Sophie, ale nie podoba Zofia - William podoba, ale Wilhelm nie. Polskich odpowiedników raczej nie użyje Moja mama nawet nie wie, że mi się takie imiona podobają i że chciałabym tak dzieci nazwać 😂
      Wcale nie zwariowałaś. Gdybyś chciała nazwać ich polskimi odpowiednikami to nazywaliby się Wilhelm i Jakub.

      Usuń
  3. jak myślę o tym, że ponazywam swoja bobo po moich fav postaciach, to zastanawiam się, czy moje ciało wytrzyma tyle ciąż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo 😂 Chociaż z drugiej strony nie chcę mieć dzieci. To może nazwę tak psy. Chociaż od wczoraj mam Świeżaka o imieniu Will. Chyba się liczy

      Usuń