sobota, 19 listopada 2016

Dużo nowych i ciekawych informacji o Lord of Shadows (2 części TDA)

Większość wiadomości to odpowiedzi na pytania fanów na twitterze.

1. Na okładce jest model, tak samo jak na okładce Pani Noc.

2. W książce będzie więcej Dru (będą także sceny z jej perspektywy). Dziewczyna dokona ważnego odkrycia.

3. Niektóre sceny będą działy się w Kornwalii.
Tutaj muszę czymś się pochwalić. Informacja powyżej to jedna z odpowiedzi na tt. Pod nim napisałam komentarz: Czy tylko mi Kornwalia i TDA łączą się z TLH (zwłaszcza po przeczytaniu tego tweeta)? A Cassandra nie dość, że polubiła i podała dalej to jeszcze mi odpisała: "Nie wiem ;)"
Już kiedyś kilka razy polubiła i podała dalej moje tweety, ale jeszcze nigdy mi nie odpisała. Nawet nie wiecie jak się cieszę. Prawie dostałam palpitacji serca i hiperwentylacji.

4. Kieran pojawi się w tej części.

5. Będzie więcej Kita i Ty'a.

6. Część akcji będzie działa się w Londynie (dlatego Tower Bridge na okładce)

7. Bohaterowie nie przyjeżdżają do Londynu ze względu na Tessę i Jema, ale mogą zostać oni wspomniani.

8. Znowu zobaczymy Instytut Londyński.

9. Pierwsza niejasana odpowiedź Cassie:
"Czy jakaś główna postać umrze?
Um"
Mamy się bać?

10. Cristina, powiedzmy że, zdecyduje, czy woli Marka, czy Diego.

11. Zobaczymy Magnusa, Clary, Jace'a i prawdopodobnie także innych z DA

12. Kieran ma 50 braci i prawdopodobnie ich poznamy (mam nadzieję, że nie wszystkich na raz, bo nie spamiętam imion)

13. Cassandra na razie nie chce nam powiedzieć dlaczego zdanie: Magnitude of the stars (Wielkość gwiazd) znajduje się na okładce.

14. Kolejne pytanie i niejasna odpowiedź.
"Czy zobaczymy głównego ducha, który żyje w Instytucie Londyńskim?
Dobre pytanie! Wiesz kto może zobaczyć każdego ducha? Herondale'owie."
Czy to oznacza, że tylko Kit go zobaczy? Lub Jace (jeśli też wtedy będzie w Londynie)

15. LoS jest bardzo długie (na stronie wydawnictwa Simon&Schuster, które wydaje książki Cassie pisze, że będzie 496 stron, ale chyba to nie jest całkowicie pewne)

16.  TDA jest powiązane z TLH

17.  Pierwszy wyraz w LoS to: Kieran.

18. Ostatnie słowo LoS to: Godzina.
 Znowu jestem podekscytowana.

19. Dowiemy się jak brzmią imiona Marka i Helen u Faerie, ale nie poznamy prawdziwego imienia Kierana.

20. Będą słodkie momenty pomiędzy Markiem i Cristiną, ale pomiędzy Markiem i Kieranem także. Dużo słodkich :)

21. Ból to fabuła.

22. Kolejna niejasna odpowiedź:
"Mam nadzieję, że Jessamine opowie Kitowi o Willu
Kto wie? :)"

Cytat nr 1:
"Mark niemal zderzył się z Helen, na wpół podnosząc ją na równe nogi, gdy obrócili się dookoła."

Cytat nr 2:
"- Dobrze - powiedział Kit. - Ale chciałbym tylko powiedzieć, że nie zawsze chodzi o to co ludzie myślą, że jest dla ciebie najlepsze, albo, że wydaje im się, że wiedzą. Czasami oni po prostu za tobą tęsknią.
- Livvy będzie za mną tęsknić...
- Cała rodzina będzie za tobą tęsknić. Ja także. "


Czyli Ty idzie do Scholomancji? :(

2 komentarze:

  1. Ty nie może tam iść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza z tych wszystkich wiadomości to ta, że będzie więcej Ty'a i Kita.

    OdpowiedzUsuń