sobota, 12 listopada 2016

Z dwadzieścia lat opcja druga

Niby opcja druga, ale może być powiązana z opcją pierwszą ;)

Córka: Hej mamo, bardzo lubię tę książkę...
Mama: O rany, tak mi przykro.
Córka: Co masz...
Mama: Zadzwonię do nauczycieli.
Córka: O co ci...
Mama: Powiem im, że prawdopodobnie zaczniesz się gorzej uczyć.
Córka: Dlaczego...
Mama: Wszystko się wali i zaczyna.
Córka: O czym ty mów...
Mama: Możesz także pożegnać się z przyjaciółmi.
Córka: Ale ja...
Mama: Chcesz, żebym pomogła ci z twoim blogiem?
Córka: Ale ja nie mam blo...
Mama: Będziesz.
Córka: Ale...
Mama: Cicho. Zaczęło się, już nie ma odwrotu.



Będziecie w przyszłości takimi mamami? Ja na pewno byłabym w siódmym niebie, gdyby okazało się, że moje dzieci kochają DA, czy DM, czy jeszcze inne książki Cassie (cieszyłabym się, gdyby po prostu bardzo lubiły czytać książki, niezależnie od gatunku), ale chyba, aż tak bym nie oszalała. A Wy? :)

1 komentarz: