sobota, 19 listopada 2016

Te piosenki sprawiają, że płaczę

Jeśli macie kilka minut wolnego czasu, to wejdźcie na yt, wpiszcie Gio Navas i posłuchajcie pięknych piosenek napisanych na podstawie DA i DM. Ja na razie posłuchałam dwóch, popłakałam się słuchając ich, dlatego wstawiam tutaj linki, byście mogli szybciej się z nimi zapoznać.

https://www.youtube.com/watch?v=RdtNR4K6W0U

https://www.youtube.com/watch?v=LtrxtFk7o8c


Przypomniałam sobie te wszystkie momenty Jem/Will. Poczułam jakbym to ja traciła połowę mojej własnej duszy.
Przypomniałam sobie ten ból Willa związany z klątwą. Tą jego tragiczną miłość.

Moje serce jest w miliardach kawałeczków.




6 komentarzy:

  1. Ryczę:'( znowu. Piękne piosenki♡/Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zadaniem jest wywoływać emocje w czytelnikach 😘

      Usuń
  2. A słyszałaś piosenki od Beth Crowley?
    Też na podstawie DA i DM.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuuuuu! Weszłam w końcu na Twojego bloga, z myślą że dawno mnie tu nie było, nie jestem dłużej niż pięć minut i płaczę. Myślisz, że to dobre? Ja nie sądzę. Te piosenki są takie piękne. Niesamowite jest to, jak książki wpływają na ludzi. Chyba jesteśmy tego dobrym przykładem! Oczywiście jak już weszłam na Twojego bloga to wszystkie posty zaczęłam, przeglądać, chyba pół życia tu spędzę jeżeli czegoś ze sobą nie zrobię. Czas, czemu ja mam go tak mało? Potrzebuje więcej czasu :( Dziękuję, że pokazałaś te piosenki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas, czas, czas... To bardzo zły pan.
      Wszyscy na tym blogu to idealne przykłady na to jaką książki mają nad nami władzę.
      Musisz podziękować dziewczynie z Twittera, która mi je poleciła w trakcie naszej rozmowy na temat twórczości Cassie 😉
      Cieszę się, że rzeczy, które publikuję mają wpływ na czytelników 😘

      Usuń